5 posters
Mine lehele : Previous  1, 2, 3, 4  Next
AutorTeade
Everleigh
Magus maius
Everleigh

Female Postituste arv : 2033

2011 [Loetud lehekülgi: 22 544] - Page 3 Empty
PostitaminePealkiri: Re: 2011 [Loetud lehekülgi: 22 544]   2011 [Loetud lehekülgi: 22 544] - Page 3 Icon_minitime27/4/2011, 00:05

*X*26*X*

Pealkiri: Women of the Otherworld - Stolen (book 2)

2011 [Loetud lehekülgi: 22 544] - Page 3 9780452296664

Autor: Kelley Armstrong

Loetud kordi: #1

Lehekülgede arv: 320 lk

Formaat: A4

Sisu: Elena Michaels, the female werewolf who finally came to terms with her feral
appetites in Bitten, is back—and she has company: Katzen the sorcerer; Leah the
telekinetic half-demon, Cassandra the vampire, and Savannah the twelve-year-old
witch who is just coming into her considerable powers.

Vampires, demons, shamans, witches—in Stolen they all exist, and they're all
under attack. An obsessed tycoon with a sick curiosity is well on his way to amassing
a private collection of supernaturals, and plans to harness their powers for
himself—even if it means killing them. For Elena, kidnapped and imprisoned deep
underground, separated from her Pack, unable to tell her friends from her enemies,
choosing the right allies is a matter of life and death.

Katkendid: "Murder? You mean he's dead?"

"No. He's resting comfortably," I said. "People always sleep best with their heads at a ninety-degree angle. He looks comfortable, doesn't he?"
"I was very strict on that point. No devouring classmates." Jeremy rolled his eyes. "Other parents warn their kids not to talk to strangers. I had to warn mine not to eat them."

Arvamus: Noh, mis siin ikka öelda, meeldis, väga Very Happy
Alguses see grupeering häiris mind ikka sitaks kui nad pidevalt rõhutasid seda, et nad tahavad et nende 'külalised' end hästi tunneksid ja õnnelikud oleksid. Pff. See oleks võinud välja jääda, mul oli tunne, et ma loen Darkest Powers'i sarja, mitte Stolen'it xD
Aga jah, jäin rahule, Leah meeldis mulle, kuigi ta oli reeturlik bitch Very Happy
Tagasi üles Go down
Everleigh
Magus maius
Everleigh

PostitaminePealkiri: Re: 2011 [Loetud lehekülgi: 22 544]   2011 [Loetud lehekülgi: 22 544] - Page 3 Icon_minitime2/5/2011, 23:00

*X*27*X*

2011 [Loetud lehekülgi: 22 544] - Page 3 Videvik_091409

Pealkiri: Videvik

Autor: Stephenie Meyer

Lehekülgede arv: 457 lk

Sisu: Isabella Swan kolib päikeselisest Phoenixist süngesse Forksi linnakesse isa juurde. Forksi keskkoolis kohtub ta salapärase võluva Edward Culleniga ning tema elu võtab ülipõneva ja hirmutava pöörde. Portselanheleda naha, kuldsete silmade, lummava hääle ja üleloomulike annetega Edward on ühtaegu vastupandamatu ja läbinähtamatu. Kuni tänaseni on tal õnnestunud oma tõelist loomust varjata, aga Bella võtab nõuks tema tumedale saladusele jälile jõuda. Bella aga ei mõista, et mida rohkem ta Edwardisse kiindub, seda rohkem riskib ta nii enda kui ka oma lähedaste turvalisusega. Ja nüüd võib olla hilja ümber mõelda...
Kolm asja on aga kindlad. Esiteks, Edward on vampiir. Teiseks, ta januneb Bella vere järele. Ja kolmandaks, Bella on tingimusteta ja pöördumatult temasse armunud.

Katkendid: --

Minu arvamus: Täielik piin Very Happy Kohutav, kuid ikkagi tahtsin lugeda XD Alice on mu lemmik aga muu..noh, muu oli nagu oli Very Happy

*X*28*X*

Pealkiri: City of Bones (The Mortal Instruments)

2011 [Loetud lehekülgi: 22 544] - Page 3 Books?id=UwH5IwTWH3EC&printsec=frontcover&img=1&zoom=1&edge=curl&sig=ACfU3U0aNnzvlhQLDF2-abN9Oz_9y7YDAg

Autor: Cassandra Clare

Lehekülgede arv: 485 lk

Sisu: Suddenly able to see demons and the Shadowhunters who are dedicated to returning them to their own dimension, fifteen-year-old Clary Fray is drawn into this bizarre world when her mother disappears and Clary herself is almost killed by a monster.

Minu arvamus: Vot see oli raamat! Very Happy I love Jace, lõpp oli teada, kuid siiski mind paneb see pööre imestama, õde ja vend..heh, Who would've thought? Eniveis, äge raamat oli, ei kahetse, et uuesti lugesin.
Tagasi üles Go down
Everleigh
Magus maius
Everleigh

PostitaminePealkiri: Re: 2011 [Loetud lehekülgi: 22 544]   2011 [Loetud lehekülgi: 22 544] - Page 3 Icon_minitime19/5/2011, 16:40

*X*29*X*

2011 [Loetud lehekülgi: 22 544] - Page 3 9780141328522

Pealkiri: Vampire Academy

Autor: Richelle Mead

Kordi loetud: 3

Lehekülgede arv: 332 lk

Sisu: St Vladimir´s Academy isn´t just any boarding school - hidden away, it´s a place where vampires are educated in the ways of magic and half-human teens train to protect them. Rose Hathaway is a Dhampir, a bodyguard for her best friend Lissa, a Moroi Vampire Princess. They´ve been on the run, but now they´re being dragged back to St Vladimir´s where the girls must survive a world of forbidden romances, a ruthless social scene and terrifying night time rituals. But most of all, staying alive.

Katkendid: "Did you see that dress?” "I saw the dress.” "Did you like it?” He didn't answer. I took that as a yes. "Am I going to endanger my reputation if I wear it to the dance?” When he spoke, I could barely hear him. "You'll endanger the school.” I smiled and fell asleep.
"Wow." I hadn't thought Dimitri could be any cooler, but I was wrong. "You beat up your dad. I mean, that's really horrible...what happened. But, wow. You really are a god."
He blinked. "What?"
"Uh, nothing."
"He watched as I slipped one of the shoes on. "You have a guardian angel."
I don't believe in angels," I told him. "I believe in what I can do for myself."
Well then, you have an amazing body." I glanced up at him with a questioning look. "For healing, I mean. I heard about the accident..."

Minu arvamus: Endiselt super ja meeldib, vägaaa Very Happy Ma arvan, et ma ei väsi iialgi selle lugemisest ära xD

Hinne: 10

*X*30*X*

2011 [Loetud lehekülgi: 22 544] - Page 3 9780141328546

Pealkiri: Vampire Academy - Frostbite

Kordi loetud: 3

Lehekülgede arv: 327 lk

Sisu: It´s winter break at St Vladimir´s, and a massive Strigoi vampire attack has put the school on high alert. This year´s trip away from the academy to the wintery peaks of Idaho has suddenly become mandatory. But Rose´s troubles seem to follow her wherever she goes - dealing with the pain of knowing that her relationship with her tutor Dimitri can never be, things get even more complicated when one of her closest friends admits his feelings for her. The glittering winter landscape may create the illusion of safety but Rose - and her heart - are in more danger than she ever could have imagined...

Katkendid: "By the way, my name's Rose Hathaway. I'm seventeen years old, training to protect and kill vampires, in love with a completely unsuitable guy, and have a best friend whose weird magic could drive her crazy.
Hey, no one said high school was easy."
"You can't force love, I realized. It's there or it isn't. If it's not there, you've got to be able to admit it. If it is there, you've got to do whatever it takes to protect the ones you love."
"So...Mason, Eddie, and Mia went to Spokane to hunt Strigoi?"
"Yes."
"Holy shit. Why didn't you go with them? Seems like something you'd do."
I resisted the urge to smack him. "Because I'm not insane! But I'm going to go get them before they do something even stupider."

Minu arvamus: Hmm. Normaalne oli. *naerab*
Ei, äge oli. Adrian oli vahva oma ütlusega "Little Dhampir". Ugh, he sound hot. Eniveist..Dinka ja Rose vahelised pingeid oli tore lugeda ja Mase on idikas, käis mulle närvidele. Lõpp oli super. Ühesõnaga, raamat oli SUPER ^^

Hinne: 10
Tagasi üles Go down
nasicc
Pehme admin
nasicc

Female Postituste arv : 5899

PostitaminePealkiri: Re: 2011 [Loetud lehekülgi: 22 544]   2011 [Loetud lehekülgi: 22 544] - Page 3 Icon_minitime19/5/2011, 20:39

ADRIAAAAAAAN südasüdasüdasüda xD
Õnneks näeb teda Blood promise'is palju. Very Happy
Tagasi üles Go down
Everleigh
Magus maius
Everleigh

PostitaminePealkiri: Re: 2011 [Loetud lehekülgi: 22 544]   2011 [Loetud lehekülgi: 22 544] - Page 3 Icon_minitime1/6/2011, 18:48

Ma alles nüüd panin su kommentaari tähele, loz Very Happy Very Happy

Eniveis, jaa, Adrian on ÄGE! xD
Teda tuleb aina rohkem sisse, nii et super on see jah Very Happy
Tagasi üles Go down
nasicc
Pehme admin
nasicc

PostitaminePealkiri: Re: 2011 [Loetud lehekülgi: 22 544]   2011 [Loetud lehekülgi: 22 544] - Page 3 Icon_minitime1/6/2011, 20:00

Prsäääh. Very Happy
Tagasi üles Go down
Pizza
Because pizza is love, pizza is life
Pizza

Male Postituste arv : 2863

PostitaminePealkiri: Re: 2011 [Loetud lehekülgi: 22 544]   2011 [Loetud lehekülgi: 22 544] - Page 3 Icon_minitime1/6/2011, 20:37

Mase kael murti.

"Lõpp oli super"
Tagasi üles Go down
Everleigh
Magus maius
Everleigh

PostitaminePealkiri: Re: 2011 [Loetud lehekülgi: 22 544]   2011 [Loetud lehekülgi: 22 544] - Page 3 Icon_minitime1/6/2011, 21:00

haha Very Happy
See oli äge lõpp kuule Very Happy
Mulle meeldis samuti. Mase läks lõpupoole idikaks kätte, et jah, paras talle. ^^
Tagasi üles Go down
Pizza
Because pizza is love, pizza is life
Pizza

Male Postituste arv : 2863

PostitaminePealkiri: Re: 2011 [Loetud lehekülgi: 22 544]   2011 [Loetud lehekülgi: 22 544] - Page 3 Icon_minitime1/6/2011, 21:28

Mulle öeldi, et ma näen välja nagu see kaanetüdruk raamatul (Richelle Mead vist ongi).
Tagasi üles Go down
Everleigh
Magus maius
Everleigh

PostitaminePealkiri: Re: 2011 [Loetud lehekülgi: 22 544]   2011 [Loetud lehekülgi: 22 544] - Page 3 Icon_minitime1/6/2011, 22:03

Äge (Y) Very Happy
Tagasi üles Go down
Everleigh
Magus maius
Everleigh

PostitaminePealkiri: Re: 2011 [Loetud lehekülgi: 22 544]   2011 [Loetud lehekülgi: 22 544] - Page 3 Icon_minitime18/6/2011, 14:45

*X*31*X*

2011 [Loetud lehekülgi: 22 544] - Page 3 Wicked-lovely-melissa-marr

Pealkiri: Wicked Lovely

Autor: Melissa Marr

Kordi loetud: 1

Lehekülgede arv: 328 lk

Sisu: All teenagers have problems, but few of them can match those of Aislinn, who has the power to see faeries. Quite understandably, she wishes that she could share her friends' obliviousness and tries hard to avoid these invisible intruders. But one faery in particular refuses to leave her alone. Keenan the Summer King is convinced beyond all reasoning that Aislinn is the queen he has been seeking for nine centuries. What's a 21st-century girl to do when she's stalked by a suitor nobody else can see? A debut fantasy romance for the ages; superlative summer read.

Katkendid: "You say potato; I say potahto...I say integrity; you say deceit."
"Mortals are such fragile things. Just tender feelings walking around exposed in their delicate shells...Easy to crush."
After a steadying breath, Aislinn turned to Keenan. "I'm sure you can figure out lunch without help. So, umm, go make friends or whatever."
And she walked away.
He sped up to stay beside her as they entered the cafeteria. "May I join you?"
"No."
He stepped in front of her. "Please?"
"No." She dropped her bag into a chair next to Rianne's things. Ignoring him-and the stares they were attracting-she opened her bag.
He hadn't moved.
With a shaky gesture, she pointed. "The line's over there."
He looked at the throng slowly progressing to the vats of food. "Can I get you something?"
"A little space?"
A flare of anger flashed over his too-beatiful face, but he said nothing. He just walked away.

Minu arvamus: Mitte midagi erakordselt vapustavat. Raamat oli huvitav ja omapärane, kuid lemmikute hulka see siiski ei pääsenud. Tegelased olid .. toredad aga sealtki ei tulnud kedagi, kes mulle väga-väga meeldiks, võib-olla Donia, kui kedagi välja tõsta. Tema oli huvitav ja ma tõesti tahtsin temast rohkemlugeda.
Tagasi üles Go down
Everleigh
Magus maius
Everleigh

PostitaminePealkiri: Re: 2011 [Loetud lehekülgi: 22 544]   2011 [Loetud lehekülgi: 22 544] - Page 3 Icon_minitime28/6/2011, 17:45

*X*32*X*

2011 [Loetud lehekülgi: 22 544] - Page 3 137px-InkExchange

Pealkiri: Ink Exchange (Wicked Lovely book 2)

Autor: Melissa Marr

Lehekülgede arv: 313 lk

Sisu: To 17-year-old Leslie, the tattoo is a thing of indescribable beauty, a captivating mark that she must make her own. But this subtle web of eyes and wings brings with it a transformation that no sweet young girl would ever imagine or welcome. Like its predecessor, this stand-alone sequel to Wicked Lovely plunges its youthful heroine into a faery world of almost constant peril. A tantalizing urban fantasy that won't let go.

Katkendid: What does it mean when nightmares dream of peace? When shadows wish for light?
He was an answer to a question she'd forgotten to ask.
It was the only way he knew to protect the court, the faery, and the only mortal who'd ever mattered to him.
Sometimes love means to let go when you want to hold on tighter.
We are what we are, neither a good or as bad as others paint us. And what we are doesn't change how truly we feel, only how free we are to follow those feelings

Minu arvamus: Palju parem, kui esimene raamat! Very Happy
Tõsiselt meeldis see raamat. Kuigi seal kulges kõik kuidagi väga rahulikult ei tekkinud momenti kus mul oleks tunne, et see raamat on igav. See pole teab mis super lugemiselamus, kuid oli hea, normaalne.
Tagasi üles Go down
Everleigh
Magus maius
Everleigh

PostitaminePealkiri: Re: 2011 [Loetud lehekülgi: 22 544]   2011 [Loetud lehekülgi: 22 544] - Page 3 Icon_minitime2/7/2011, 18:00

*X*33*X*

2011 [Loetud lehekülgi: 22 544] - Page 3 City-Of-Fallen-Angels_Cassandra-Clare

Pealkiri: City of Fallen Angels (The Mortal Instruments, book 4)

Autor: Cassandra Clare

Lehekülgede arv: 425 lk

Sisu: The Mortal War is over, and Clary Fray is back home in New York, excited about all the possibilities before her. She’s training to become a Shadowhunter and to use her unique power. Her mother is getting married to the love of her life. Downworlders and Shadowhunters are at peace at last. And–most important of all–Clary can finally call Jace her boyfriend. But nothing comes without a price.

Someone is murdering the Shadowhunters who used to be in Valentine’s Circle, provoking tensions between Downworlders and Shadowhunters that could lead to a second bloody war. Clary’s best friend, Simon, can’t help her. His mother just found out that he’s a vampire and now he’s homeless. Everywhere he turns, someone wants him on their side–along with the power of the curse that’s wrecking his life. And they’re willing to do anything to get what they want. At the same time he’s dating two beautiful, dangerous girls–neither of whom knows about the other.

When Jace begins to pull away from Clary without explaining why, she is forced to delve into the heart of a mystery whose solution reveals her worst nightmare: She herself has set in motion a terrible chain of events that could lead to her losing everything she loves. Even Jace.

Katkendid: "You're the first Shadowhunter I've ever met."
“That’s too bad,” said Jace, “since all the others you meet from now on will be a terrible letdown."
"So what was that all about?"
"I think," Jace said, "that she asked if she could touch my mango."
"She said that?"
Jace shrugged. "Yeah, then she gave me her number."
"You left me. You made a pet out of me, and then you left me. If love were food, I would have starved on the bones you gave me."
Magnus sighed. "Alexander, I've been alive for hundreds of years. I've been with men, been with women - with faeries and warlocks and vampires, and even a djinn or two." He looked sideways at Maryse, who looked mildly horrified. "Too much information?"

Minu arvamus: Hmm. Ma ei teagi, mida ma tegelikult nagu sellest raamatust ootasin. Minu jaoks lõppes see seiklus selles seerias eelmise raamatuga aga see selleks. Mulle väga meeldis, et Simonist oli rohkem juttu ja nalja sai kui Jace ja Simon koos olid (nt poes käimine. Poleks eales arvanud, et nad lähevad koos poodi ja muretsevad teineteise söömise pärast, koomiline lihtsalt). Samuti meeldis mulle Kyle, ta oli äge. Üldse oli Kyle, Simon ja Jace vahva kooslus ^^
Sündmustik oli kuidagi veniv, võib-olla see tundus mulle lihtsalt, kuna mulle meeldivad kiirema arenguga raamatud, kuid see oli suht sündmusvaene. Simoni ründajad olid ühed toredad tegelased. Mingigi action...anyways xD
Ma polnud Lõpuga rahul, see oli üllatav, kuid siiski ei saa öelda, et mulle meeldis. Üldiselt, ma ei tea, ma lootsin, et see oleks viimane raamat The Mortal Instrument'is aga noh otsad jäid lahtiseks ja tõsiselt paneb mõtlema Jace olukord nüüd. Mida nad küll teevad järgmiseks. Üllatas et Sebastian on tagasi ja see mida ta Jacega tegi. Lihtsalt imelik ja see ajas mind nii närvi aga mis muud teha, kui oodata järgmist raamatut... *pole sugugi elevil aga vb on see kuumusest* Very Happy

33 raamatut = 12 032 lk'd
Tagasi üles Go down
Everleigh
Magus maius
Everleigh

PostitaminePealkiri: Re: 2011 [Loetud lehekülgi: 22 544]   2011 [Loetud lehekülgi: 22 544] - Page 3 Icon_minitime14/7/2011, 12:02

*X*34*X*

2011 [Loetud lehekülgi: 22 544] - Page 3 9780345340597.OL-m

Pealkiri: Strangled Prose (Claire Malloy book 1)

Autor: Joan Hess

Lehekülgede arv: 226 lk | 12 032+226= 12 258

Sisu: She would have killed for a bestseller—but someone beat her tow it...

Professor of Passion, the smutty new romance from Mildred Twiller isn't the kind of book Claire Malloy likes to hock at her bookstore, but Claire agrees to host a book party for her friend's trashy tale. As torrid as the novel is, it's nothing compared to the evening. After the party, poor Mildred is found dead in her home—stranged with a tightly knotted silk scarf. Now it's up to Claire to find Mildred's killer, and it won't be easy—the two-bit author had offended nearly every faculty member she worked with at nearby Faber College. But who could have hated Mildred with such smoldering passion?

Katkendid: -

Minu arvamus: Mulle meeldivad kriminullid. Lugesin pidevalt Molloy asemel Molfoy xD
Eniveis. Tolle aja kohta, mil see raamat valmis, oli see üsna hea. Mõnus ajaviide.

*X*35*X*

2011 [Loetud lehekülgi: 22 544] - Page 3 784

Pealkiri: Valged ööd

Autor: Fjodor Dostojevski

Lehekülgede arv: 81 lk | 12 258+81= 12339

Sisu: Valged ööd on liigutav armastuslugu, mille sündmustik areneb Peterburi suveööde viirastuslikul taustal.

Minu arvamus: Ma ei tea miks ma seda lugema hakkasin, lihtsalt kapi tühjendamisel jäi see kätte Very Happy Ma avastasin, et mulle kohutavalt meeldivad vanad raamatud xD Kuidagi see sõnastus on teine, kuigi see on ka loogiline (raamat kirjutati 18. sajandi teisel poolel Very Happy) Need tegelaste lahkuminekud olid nii naljakad ja samas ka tüütud. "Jumalaga!" "Hüvasti!" ja mida veel. Lihtsalt liiga veider. Tänapäeval saab öelda "tsau!" "Näeme!"..jahm Very Happy Lühike oli, tükki küljest ei võtnud seda lugedes.

Tagasi üles Go down
Everleigh
Magus maius
Everleigh

PostitaminePealkiri: Re: 2011 [Loetud lehekülgi: 22 544]   2011 [Loetud lehekülgi: 22 544] - Page 3 Icon_minitime20/7/2011, 16:34

*X*36*X*

2011 [Loetud lehekülgi: 22 544] - Page 3 LS-120

Pealkiri: Last Sacrifice (Vampire Academy book 6)

Kordi loetud: 2

Lehekülgede arv: 584 lk | 12 339 + 584 = 12 923

Sisu: It all comes down to now.

Murder. Love. Jealousy. And the ultimate sacrifice.

The Queen is dead and the Moroi world will never be the same. Now, with Rose awaiting wrongful execution and Lissa in a deadly struggle for the royal throne, the girls find themselves forced to rely upon enemies and to question those they thought they could trust...

But what if true freedom means sacrificing the most important thing of all?

Each other.

Minu arvamus: Nii kahju, et see seiklus lõppes aga samas õige aeg selle lõpetamiseks. Väga hästi kirjutatud raamat. seda lugedes oli pidev pinge sees ega suutnud kuidagi raamatut kõrvale panna.
Rose ja Dimitri nääklemine oli armas ja lõpuks kui nad tunnistasid oma tundeid.. oeh, super lihtsalt.
Adrianist oli tohutult kahju. Ta oli nii haavunud. Ohjah. Äge raamat oli, pole midagi kritiseerida ^^
Tagasi üles Go down
nasicc
Pehme admin
nasicc

PostitaminePealkiri: Re: 2011 [Loetud lehekülgi: 22 544]   2011 [Loetud lehekülgi: 22 544] - Page 3 Icon_minitime20/7/2011, 18:37

Mmmeeeeeeeeldib. Very Happy
Tagasi üles Go down
Everleigh
Magus maius
Everleigh

PostitaminePealkiri: Re: 2011 [Loetud lehekülgi: 22 544]   2011 [Loetud lehekülgi: 22 544] - Page 3 Icon_minitime22/7/2011, 18:49

Kuidas saaks mitte meeldida? Very Happy
Tagasi üles Go down
nasicc
Pehme admin
nasicc

PostitaminePealkiri: Re: 2011 [Loetud lehekülgi: 22 544]   2011 [Loetud lehekülgi: 22 544] - Page 3 Icon_minitime22/7/2011, 18:55

See on miljoni euro küsimus. Very Happy
Tagasi üles Go down
Everleigh
Magus maius
Everleigh

PostitaminePealkiri: Re: 2011 [Loetud lehekülgi: 22 544]   2011 [Loetud lehekülgi: 22 544] - Page 3 Icon_minitime22/7/2011, 19:31

Ma tean vastust!! Very Happy
Tagasi üles Go down
nasicc
Pehme admin
nasicc

PostitaminePealkiri: Re: 2011 [Loetud lehekülgi: 22 544]   2011 [Loetud lehekülgi: 22 544] - Page 3 Icon_minitime22/7/2011, 22:02

No näita, kui tark sa oled. Very Happy
Tagasi üles Go down
Everleigh
Magus maius
Everleigh

PostitaminePealkiri: Re: 2011 [Loetud lehekülgi: 22 544]   2011 [Loetud lehekülgi: 22 544] - Page 3 Icon_minitime23/7/2011, 16:02

Ei saakski mitte meeldida ^^
Sellist asja ei olegi olemas VA'ga, et ei meeldi Very Happy
Vot.
Tagasi üles Go down
nasicc
Pehme admin
nasicc

PostitaminePealkiri: Re: 2011 [Loetud lehekülgi: 22 544]   2011 [Loetud lehekülgi: 22 544] - Page 3 Icon_minitime23/7/2011, 17:31

Mwahahaha. Very Happy
Keegi on enesekindel. Very Happy
Tagasi üles Go down
Everleigh
Magus maius
Everleigh

PostitaminePealkiri: Re: 2011 [Loetud lehekülgi: 22 544]   2011 [Loetud lehekülgi: 22 544] - Page 3 Icon_minitime23/7/2011, 20:52

Aga nii see lihtsalt on Very Happy
Ja enesekindlus on hea xD
Tagasi üles Go down
nasicc
Pehme admin
nasicc

PostitaminePealkiri: Re: 2011 [Loetud lehekülgi: 22 544]   2011 [Loetud lehekülgi: 22 544] - Page 3 Icon_minitime23/7/2011, 21:36

Mhmmmm... Very Happy
Tagasi üles Go down
Everleigh
Magus maius
Everleigh

PostitaminePealkiri: Re: 2011 [Loetud lehekülgi: 22 544]   2011 [Loetud lehekülgi: 22 544] - Page 3 Icon_minitime23/7/2011, 22:35

Oui, oui ^^
Tagasi üles Go down
Sponsored content

PostitaminePealkiri: Re: 2011 [Loetud lehekülgi: 22 544]   2011 [Loetud lehekülgi: 22 544] - Page 3 Icon_minitime

Tagasi üles Go down

2011 [Loetud lehekülgi: 22 544]
Tagasi üles 
Lehekülg 3, lehekülgi kokku 4Mine lehele : Previous  1, 2, 3, 4  Next