5 posters
Mine lehele : 1, 2, 3, 4  Next
AutorTeade
Everleigh
Magus maius
Everleigh

Female Postituste arv : 2033

2011 [Loetud lehekülgi: 22 544] Empty
PostitaminePealkiri: 2011 [Loetud lehekülgi: 22 544]   2011 [Loetud lehekülgi: 22 544] Icon_minitime22/1/2011, 14:13

*X*1*X*

2011 [Loetud lehekülgi: 22 544] Nqz6mc

Pealkiri: City of Ashes (The Mortal Instruments; book two)

Autor:  Cassandra Clare

Kordi loetud: 1

Lehekülgede arv: 453 lk

Sisu: As readers of series starter City of Bones already know, teenager Clary Fray is a Shadowhunter, a demon slayer who has the gift of spotting Downworlder werewolves, vampires, and faeries. She is also an adolescent in an abnormally dysfunctional family: Her mom is in a magically induced coma and her father is probably insane and undoubtedly evil. All of which places Clary in situations that would challenge even the most talented average American girl

Katkendid:  "I don't want to be a man," said Jace. "I want to be an angst-ridden teenager who can't confront his own inner demons and takes it out verbally on other people instead."
"Well," said Luke, "you're doing a fantastic job."

"We came to see Jace. Is he alright?"
"I don't know," Magnus said. "Does he normally just lie on the floor like that without moving?"

"Well, I’m not kissing the mundane," said Jace. "I’d rather stay down here and rot."
"Forever?" said Simon. "Forever’s an awfully long time."
Jace raised his eyebrows. "I knew it," he said. "You want to kiss me, don’t you?"

"That does it," said Jace. "I'm going to get you a dictionary for Christmas this year."
"Why?" Isabelle said.
"So you can look up 'fun.' I'm not sure you know what it means."

Minu arvamus: Nalja jätkus ja samuti oli põnevust parasjagu. Üldiselt mulle meeldis, kuigi veidike keeruline on lugeda seda kuidagi või ma ei tea.

Hinne: 10

*X*2*X*

2011 [Loetud lehekülgi: 22 544] 2e4gtc3

Pealkiri:  City of Glass (The Mortal Instruments; book three)

Autor: Cassandra Clare

Lehekülgede arv: 541lk

Sisu: To save her mother's life, Clary must travel to the City of Glass, the ancestral home of the Shadowhunters -- never mind that entering the city without permission is against the Law, and breaking the Law could mean death. To make things worse, she learns that Jace does not want her there, and Simon has been thrown in prison by the Shadowhunters, who are deeply suspicious of a vampire who can withstand sunlight.
As Clary uncovers more about her family's past, she finds an ally in mysterious Shadow-hunter Sebastian. With Valentine mustering the full force of his power to destroy all Shadow-hunters forever, their only chance to defeat him is to fight alongside their eternal enemies. But can Downworlders and Shadowhunters put aside their hatred to work together? While Jace realizes exactly how much he's willing to risk for Clary, can she harness her new found powers to help save the Glass City -- whatever the cost?

Katkendid: "There is no pretending," Jace said with absolute clarity. "I love you, and I will love you until I die, and if there is life after that, I'll love you then."

"Malachi scowled. "I don't remember the Clave inviting you into the Glass City, Magnus Bane."
"They didn't," Magnus said. "Your wards are down."
"Really?" the Consul's voice dripped sarcasm. "I hadn't noticed."
Magnus looked concerned. "That's terrible. Someone should have told you." He glanced at Luke. "Tell him the wards are down."

"But--" Maia, still looking at Alec and Magnus, broke off and rasied her eyebrows. Simon turned to see what she was looking at-- and stared.
Alec had his arms around Magnus and was kissing him full on the mouth. Magnus, who appeared to be in a state ov shock, stood frozen. Several groups of people--Shadowhunters and Downworlders alike-- were staring and whispering. Glancing to the side, Simon saw the Lightwoods, their eyes widen, gaping at the display. Maryse had her hand over her mouth.
Maia looked perplexed. "Wait a second," she said. "Do we all have to do that, too?"

"So it's true. You can walk in sunlight. I thought perhaps it might have worn off."
"If I feel the urge to burst into flames, I'll let you know."

"You know what I am." The words breathed out in an auguished whisper. "I'm part demon, Clary. Part demon. You understood that much, didn't you?" His eyes bored into her like drills. "You saw what Valentine was trying to do. He used demon blood-used it on me before I was even born. I'm part monster. Part everthing I've tried so hard to burn out, to destroy."

Minu arvamus
:  Olin pettunud et see nii kiirelt läbi sai. Very Happy
Ehk siis meeldis! Suur rõhk oli tunnetele pandud, kuid seal oli piisavalt põnevust ja nalja samuti, nii et see oli kenasti tasakaalus.

*X*3*X*

2011 [Loetud lehekülgi: 22 544] 9780061020001

Pealkiri: The Awakening (The Vampire Diaries, book 1)

Autor: L.J. Smith

Lehekülgede arv: A4s oli see vist 160 lk'd (+/-)

Sisu: A deadly love triangle
Elena: beautiful and popular, the girl who can have any guy she wants.
Stefan: brooding and mysterious, desperately trying to resist his desire for Elena . . . for her own good.
Damon: sexy, dangerous, and driven by an urge for revenge against Stefan, the brother who betrayed him.
Elena finds herself drawn to both brothers . . . who will she choose?

Katkendid: "Evil will never find peace. It may triumph, but it will never find peace"
"It doesn't matter if you can't say it right now. I'll say it for both of us. And someday you'll learn."

Minu arvamus: This is SO messed UP! Elena ja Kath on vahetuses, nagu tõsiselt. See ei sarnane kuigi palju sarjaga, see on kindel. Olgu. Damon on ka raamatus mu lemmik tegelane nagu ka sarjas. Damon on Damon, mille üle ma väga rõõmus olin, kuid muu on lihtsalt nii vale, et ma ei tea Very Happy
Harjumatu.

Hinne: 7

Viimati muutis seda Everleigh (31/12/2013, 11:11). Kokku muudetud 1 kord
Tagasi üles Go down
Everleigh
Magus maius
Everleigh

PostitaminePealkiri: Re: 2011 [Loetud lehekülgi: 22 544]   2011 [Loetud lehekülgi: 22 544] Icon_minitime29/1/2011, 14:39

*X*4*X*

2011 [Loetud lehekülgi: 22 544] 9780141328522

Pealkiri: Vampire Academy

Autor: Richelle Mead

Kordi loetud: 2

Lehekülgede arv: 332 lk

Sisu: St Vladimir´s Academy isn´t just any boarding school - hidden away, it´s a place where vampires are educated in the ways of magic and half-human teens train to protect them. Rose Hathaway is a Dhampir, a bodyguard for her best friend Lissa, a Moroi Vampire Princess. They´ve been on the run, but now they´re being dragged back to St Vladimir´s where the girls must survive a world of forbidden romances, a ruthless social scene and terrifying night time rituals. But most of all, staying alive.

Katkendid: "Did you see that dress?” "I saw the dress.” "Did you like it?” He didn't answer. I took that as a yes. "Am I going to endanger my reputation if I wear it to the dance?” When he spoke, I could barely hear him. "You'll endanger the school.” I smiled and fell asleep.
"Wow." I hadn't thought Dimitri could be any cooler, but I was wrong. "You beat up your dad. I mean, that's really horrible...what happened. But, wow. You really are a god."
He blinked. "What?"
"Uh, nothing."
"He watched as I slipped one of the shoes on. "You have a guardian angel."
I don't believe in angels," I told him. "I believe in what I can do for myself."
Well then, you have an amazing body." I glanced up at him with a questioning look. "For healing, I mean. I heard about the accident..."

Minu arvamus: Pidin uuesti lugema lihtsalt ja endiselt väga hea raamat. Täielik Dimitri ja Rose fänn ^^

*X*5*X*

2011 [Loetud lehekülgi: 22 544] 9780141328546

Pealkiri: Vampire Academy - Frostbite

Lehekülgede arv: 327 lk

Sisu: It´s winter break at St Vladimir´s, and a massive Strigoi vampire attack has put the school on high alert. This year´s trip away from the academy to the wintery peaks of Idaho has suddenly become mandatory. But Rose´s troubles seem to follow her wherever she goes - dealing with the pain of knowing that her relationship with her tutor Dimitri can never be, things get even more complicated when one of her closest friends admits his feelings for her. The glittering winter landscape may create the illusion of safety but Rose - and her heart - are in more danger than she ever could have imagined...

Katkendid: "By the way, my name's Rose Hathaway. I'm seventeen years old, training to protect and kill vampires, in love with a completely unsuitable guy, and have a best friend whose weird magic could drive her crazy.
Hey, no one said high school was easy."
"You can't force love, I realized. It's there or it isn't. If it's not there, you've got to be able to admit it. If it is there, you've got to do whatever it takes to protect the ones you love."
"So...Mason, Eddie, and Mia went to Spokane to hunt Strigoi?"
"Yes."
"Holy shit. Why didn't you go with them? Seems like something you'd do."
I resisted the urge to smack him. "Because I'm not insane! But I'm going to go get them before they do something even stupider."

Minu arvamus: See tüli Dimitri ja Rose vahel oli äge, ja Adrian..pean tunnistama, et ta meeldib mulle, mõnusalt kahtlane vennike. Endiselt arvan et Mason oli idioot aga no ilma temata poleks lõpp nii hea tulnud, kui see tuli..

Tagasi üles Go down
Everleigh
Magus maius
Everleigh

PostitaminePealkiri: Re: 2011 [Loetud lehekülgi: 22 544]   2011 [Loetud lehekülgi: 22 544] Icon_minitime29/1/2011, 15:08

*X*6*X*

2011 [Loetud lehekülgi: 22 544] Glass-Houses-Morganville-Vampires-1-3585512-3

Pealkiri: Glass Houses (The Morganville Vampires book 1)

Autor: Rachel Caine

Lehekülgede arv: 150 lk (Ebook/A4)

Sisu: From the author of the popular Weather Warden series comes the debut of an exciting new series set in Morganville, Texas, where you would be well advised to avoid being out after dark.

College freshman Claire Danvers has had enough of her nightmarish dorm situation. When Claire heads off-campus, the imposing old house where she finds a room may not be much better. Her new roommates don't show many signs of life, but they'll have Claire's back when the town's deepest secrets come crawling out, hungry for fresh blood.

Katkendid: "Damn, Claire. Warn a guy before you do a face-plant on the floor next time. I could have looked all heroic and caught you or something" -Shane
"Hell", Shane spit in disgust. "I can't hit a girl. Here, Claire. You hit her" He tossed her the bat."
"crosses?"
"definitely"
"why?"
"because they're evil, soulless, bloodsucking fiends?"
" so was my sixth-grade gym teacher, but he wasn't afraid of a cross."

Minu arvamus: Kahtlane. Claire sai peksa esimeses peatükis juba Very Happy Teist korda ma seda ei loeks. Polnud nii hea kui lootsin, kuigi lõpp läks huvitavaks. Ohyeah, siin raamatus oli kummitus ka ja libahunte polnud, mis oli hea..

Hinne: 5

Viimati muutis seda Everleigh (2/7/2011, 18:24). Kokku muudetud 1 kord
Tagasi üles Go down
Everleigh
Magus maius
Everleigh

PostitaminePealkiri: Re: 2011 [Loetud lehekülgi: 22 544]   2011 [Loetud lehekülgi: 22 544] Icon_minitime3/2/2011, 18:49

*X*7*X*

2011 [Loetud lehekülgi: 22 544] 9781595141972

Pealkiri: Shadow Kiss (A Vampire Academy series, Book 3)

Lehekülgede arv: 443

Sisu: For Rose Hathaway, everything seems out of kilter. Ever since she made her first Strigoi kills, a dark shadow has been creeping over her. Looming in the background, too, is another realization: If she follows her forbidden love for guardian Dimitri Belikov, she might lose her best friend forever. And these sleep-shaking worries couldn't have come at a worse time. The immortal unloving are prowling everywhere, famished for vengeance against her. An adrenaline-laced episode of the teen pop favorite Vampire Academy

Katkendid: "You will lose what you value most, so treasure it while you can."
"What's up?" I asked.

You tell me," he (Christian) said. "You were the one about ready to start making out with Adrian."

It was an experiment," I said. "It was part of my therapy."

What the hell kind of therapy are you in?"
"I set off, off to kill the man I love."

Minu arvamus: Endiselt väga hea raamat. Väga kahju oli Rose'st ja Dimitrist.

*X*8*X*

2011 [Loetud lehekülgi: 22 544] 864

Pealkiri: Kuninganna õuedaam

Autor: Shannon Drake

Lehekülgede arv: 375 lk'd

Sisu: Ta ihkas meest üle kõige... Kas nüüd saab mehest tema timukas? Leedi Gwenyth MacLeod on panustanud oma õnne ja maine ©oti kuninganna Mary aitamisele, et too saaks asuda oma õiguspärasele kohale troonil. Aga tema püüdlused hooletut, trotslikku kuningannat juhendada on viinud erimeelsusele Rowan Grahamiga, lordiga, kes on ohtlikult osav nii kires kui ka riigiasjades. Mida enam Gwenyth kahtleb tema kavatsustes, seda vähem suudab mees panna vastu ihale, mis nende vahel süttib. Nüüd, kui riik on segaduses ja reetmine varjutab iga sammu, kas Gwenythi viimane julge risk viib ta lõpliku reetmiseni – või saatuseni, mis on uhkem, kui ta on iial osanud ette kujutada?

Katkendid: -

Minu arvamus: Lihtsalt...wow. Ma hakkasin keskaega armastama ja samas ka vihkama. Kohutavalt meeldis see raamat, seda just kõneviisi ja käitumise poolest. Mary'st oli kahju, kuid ta pööras lõpuks ikka täiesti ära Very Happy

Tagasi üles Go down
Everleigh
Magus maius
Everleigh

PostitaminePealkiri: Re: 2011 [Loetud lehekülgi: 22 544]   2011 [Loetud lehekülgi: 22 544] Icon_minitime5/2/2011, 15:21

*X*9*X*

2011 [Loetud lehekülgi: 22 544] 419

Pealkiri: Julge olla õnnelik. Kümme teed õnneliku eluni

Autor: Barbara Berger [Inglise keelest tõlkinud Tiina Voolaid]

Lehekülgede arv: 206 lk'd

Sisu: Raamat, mille autor uurib kõige tüüpilisemaid mõtteviise, mis segavad olemast õnnelikud ja nautimast oma elu.
Autori põhisõnum on: ükski väline sündmus, asjaolu, isik, mitte miski peale meie endi mõtete ei suuda meid õnnelikuks või õnnetuks teha.
Kannatuse ja masenduse peamine põhjus on uskumine oma mõtetesse.
Me kannatame, sest meie mõtted ja reaalsus on tihtipeale kaks erinevat asja.
Peatükkhaaval pakub autor oma elukogemuse põhjal välja kergesti negatiivsuse poole kalduvast mõtlemisest vabanemise viisid ja annab ka

Katkendid: -

Minu arvamus: Vägagi hariv ja huvitav raamat. Meeldis.

Tagasi üles Go down
Everleigh
Magus maius
Everleigh

PostitaminePealkiri: Re: 2011 [Loetud lehekülgi: 22 544]   2011 [Loetud lehekülgi: 22 544] Icon_minitime15/3/2011, 14:47

*X*10*X*

Pealkiri: Vampire Academy - Blood Promise

2011 [Loetud lehekülgi: 22 544] 9780141331867

Kordi lugenud: 2

Lehekülgede arv: 493 lk

Sisu: How far will Rose go to keep a promise? The recent Strigoi attack at St. Vladimir´s Academy was the deadliest ever in the school´s history, claiming the lives of many. Even worse, the Strigoi took some of their victims with them - including Dimitri. He´d rather die than be one of them, and now Rose must abandon her best friend, Lissa - the one she has sworn to protect no matter what - and keep the promise Dimitri begged her to make long ago. But with everything at stake, how can she possibly destroy the person she loves most?

Katkendid: "I’d said it before and meant it: Alive or undead, the love of my life was a badass."
"You forgot another lesson: Never turn your back until you know your enemy
is dead. Looks like we’ll have to go over the lesson again the next time
I see you—which will be soon.
Love, D."
"If your eyes weren't open, you wouldn't know the difference between dreaming and waking."
"Life’s like that. As we grow and change, some things we’ve experience before take on new meaning. It’ll happen for the rest of your life."

Minu arvamus: Üldpildis meeldis. Vahepeal kiskus igavaks, võimalik et seepärast, et ma teadsin mis seal oli tuleb, kuid raamat oli mõnusalt paks ja hoidis kenasti huvi üleval, nii et meeldis.

*X*11*X*

Pealkiri: Vampire Academy - Spirit Bound

2011 [Loetud lehekülgi: 22 544] SPIRIT-120

Kordi lugenud: 2

Lehekülgede arv: 479 lk

Sisu: Dimitri gave Rose the ultimate choice. But she chose wrong…

After a long and heartbreaking journey to Dimitri’s birthplace in Siberia, Rose Hathaway has finally returned to St. Vladimir’s-and to her best friend, Lissa. It is nearly graduation, and the girls can’t wait for their real lives beyond the Academy’s iron gates to begin. But Rose’s heart still aches for Dimitri, and she knows he’s out there, somewhere.

She failed to kill him when she had the chance. And now her worst fears are about to come true. Dimitri has tasted her blood, and now he is hunting her. And this time he won’t rest until Rose joins him… forever.

Katkendid: "He has no right to threaten my boyfriends. I'm eighteen. An adult. I don't need his help. I can threaten my boyfriends myself."
"I've given up on you...Love fades. Mine has."
"Don't touch her," he growled.
There was a note in his voice that would of scared me if it had been directed toward me. He shoved me behind him, putting his body protectively in front of mine with my back to the table. Guardians came at us from all directions,and Dimitri began dispatching them with the same deadly grace that had once made people call him a god."
"Damn it," I muttered.

"What?" asked Adrian.

"I hate when you're the sane one. That's my job."

"Rose," he said, forcibly trying to keep a serious tone, "I can think of many words to describe you, sexy and hot being at the top of the list. You know what's not on the list? Sane."
"You're beautiful in battle," said Dimitri. His cold voice carried to me clearly, even above the roar of combat. "Like an avenging angel come to deliver the justice of heaven."
"Funny," I said, shifting my hold on the stake. "That is kind of why I'm here."
"Angels fall, Rose."
"Well, you've finally got a license to kill. It's about time."

Minu arvamus: Lõpp ei üllatanud mind enam eriti, kuid jättis piisavalt mõtteainet. Dimitri on kahtlane. Adrian on armas. Ei, Meeldis väga. 10/10

*X*12*X*

Pealkiri: Vampire Academy - Last Sacrifice

2011 [Loetud lehekülgi: 22 544] Images?q=tbn:ANd9GcRtRKsGd1lmgSBMWTRJbYp7tPWghEnL-AfZeozupzr8t4rj60NU

Kordi lugenud: 1

Lehekülgede arv: 584 lk

Sisu: Rose Hathaway has always played by her own rules.

She broke the law when she ran away from St. Vladimir’s Academy with her best friend and last surviving Dragomir Princess, Lissa. She broke the law when she fell in love with her gorgeous, off-limits instructor, Dimitri. And she dared to defy Queen Tatiana, leader of the Moroi world, risking her life and reputation to protect generations of dhampir guardian to come.

Now the law has finally caught up with Rose- for a crime she didn’t even commit. She’s in prison for the highest offense imaginable: the assassination of a monarch. She’ll need help from both Dimitri and Adrian to find the one living person who can stall her execution and force the Moroi elite to acknowledge a shocking new candidate for the royal throne: Vasilisa Dragomir.

But the clock on Rose’s life is running out. Rose knows in her heart the world of the dead wants her back… and this time she is truly out of second chances. The big question is, when your life is about saving others, who will save you?

Katkendid: "Ah, my daughter,ʺ he said. ʺEighteen, and already youʹve been accused of murder, aided felons, and acquired a death count higher than most guardians will ever see.ʺ He paused. ʺI couldnʹt be prouder."
"What?" I asked uneasily. "Why are you looking at me like that?"

He shook his head, the smile rueful now. "Because sometimes, a person can get so caught up in the details that they miss the whole. It's not just the dress or the hair. It's YOU. You're beautiful. So beautiful, it hurts me."
"I always love seeing what worries you. Strigoi? No. Questionable food? Yes."
"What’s going on?” he demanded.
“The usual, old man,” I replied cheerily. “Danger, insane plans... you know, the stuff that runs in our family."
"You managed to get him a duster, but you couldn't find me a pair of jeans?"

Minu arvamus: Omg!!! Rose on äge, tõsiselt Very Happy Ja Dimitri samuti. Lõpp oli ootamatu. Ses'mõttes et see kes tegelik mõrvar oli, see oli ootamatu (ei, ma ei ütle kes see oli). Ma ei oskagi väljendada, mida ma tundsin, ki raamat läbi sai, peale selle et mul hakkas tõsisel kahju, et see Rose teema lõppes, kuid ma usun, et see oli hea mõte. Rohkem venitada siis oleks see liiga käest ära läinud, praegu jäi täpselt hea kohapeale. 10/10

*X*13*X*

2011 [Loetud lehekülgi: 22 544] 9781905654314

Pealkiri: A House of Night - Marked

Autor: P.C. Cast & Kristin Cast

Lehekülgede arv: 348 LK

Sisu: After she is Marked, 16-year-old Zoey Redbird enters the House of Night and learns that she is no average fledgling. She has been Marked as special by the vampyre Goddess Nyx. But she is not the only fledgling at the House of Night with special powers. When she discovers that the leader of the Dark Daughters, the school's most elite club, is mis-using her Goddess-given gifts, Zoey must look deep within herself for the courage to embrace her destiny— with a little help from her new vampyre friends.

Katkendid: "Before I could cry or scream I whirled around and stalked to my bedroom,slamming the door behind me.
I hope they all drown.

"Zoey your mother and I need to speak with you."
Great. Clearly they didn't drown."
"The problem, of course, was that turning into a monster was the brighter of my two choices. Choice Number 1: I turn into a vampyre, which equals a monster in just about any human’s mind. Choice Number 2: My body rejects the Change and I die. Forever.

So the good news is that I wouldn’t have to take the geometry test tomorrow."
"Actually, since I'm gay I think I should count for two guys instead of just one. I mean, in me you get the male point of view and you don't have to worry about me wanting to touch your boobies."
"Well, hell."
"You are old beyond your years Zoeybird. Believe in yourself and you will find a way. But remember darkness does not always equate to evil just like light does not always bring good."
"Kayla Robinson, if you don't shut up I'll fly down there and suck every last bit of blood from your stupid cheating cow body!"

Minu arvamus:Miks ma hakkasin seda lugema oli see pärast et ma tahtsin meelde tuletada, mis seal kõik toimus, kuni ma hakkan kaheksandat osa lugema. Raamatu algus oli minu jaoks igav, või see koht kus Z oma ema ja step-loser'ga kemplesid XD Aga muidu oli endiselt seda mõnus lugeda.

*X*14*X*

2011 [Loetud lehekülgi: 22 544] 9781905654321

Pealkiri: A House of Night - Betrayed

Lehekülgede arv: 375 lk

Sisu: Zoey has managed to settle in at the House of Night and come to terms with the vast powers the Goddess Nyx has given her. Just as she finally feels she belongs, the unthinkable happens: human teenagers are being killed, and all evidence points to the House of Night. While danger stalks the humans from Zoey’s old life, she begins to realize that the very powers that make her so unique might also threaten those she loves.

Katkendid: "Your way of life is sinful and wrong," he said fiercely.
Thus says a man who admits to worshipping a God who vilifies pleasure, relegates women to roles that are little more than servants and broodmares, though they are the backbone of your church, and seeks to control his worshippers through guilt and fear."
"Damien,” Shaunee said. “Again you are getting on my damn—”

—last nerve with your unending vocab bullshit,” Erin finished for her."
"Ohmygod. Did hell just freeze over?" - Zoey Redbird when Aphrodite LaFonte tells her parents that Zoey deserves to be leader of the Dark Daughters"
"Then, with an enormous rush of meadow-filled wind, the green candle went out, and my best friend died."

Minu arvamus: Endiselt meeldib. Very Happy

*X*15*X*

2011 [Loetud lehekülgi: 22 544] 1326258

Pealkiri: A House of Night - Chosen

Lehekülgede arv: 322

Sisu:
Dark forces are at work at the House of Night and Zoey Redbird’s adventures at the school take a mysterious turn. Her best friend, Stevie Rae, is undead and struggling to maintain a grip on her humanity. Zoey finds herself in the very unexpected and rare situation of having three boyfriends. Mix a little bloodlust into the equation and the situation has the potential to spell social disaster. Just when it seems things couldn’t get any tougher, vampyres start turning up dead. Really dead. It looks like the People of Faith are tired of living side-by-side with vampyres. But, as Zoey and her friends so often find out, how things appear rarely affects the truth…

Katkendid: "But we're going to smile and pretend we're fine with the dorky birthmas gifts because people do not get that they can't mush a birthday into christmas."
"I was crazy about Heath. And his blood. Erik was an amazing guy who I really, really liked. Loren was completely delicious. Jeesh, I sucked."
"He leaned back a little, not taking his arm from around me, but looking into my eyes.

“You’re changing, Zoey. And I’m not sure what you’re changing into."

Minu arvamus: See et ma seda varem juba lugenud olin, see ei võtnud sugugi ära seda huvi ja kaasahaaratust. Lihtsalt tõsiselt hea raamat.

*X*16*X*

2011 [Loetud lehekülgi: 22 544] 9781905654567

Pealkiri: A House of Night - Untamed

Lehekülgede arv: 411 lk

Sisu: A week ago Zoey had a group of special friends, three boyfriends and a (kinda) clear conscience. Now she has none of the above. Luckily ice-queen Aphrodite is showing signs of melting and ex-roomie Stevie Rae isn´t as dead as she´d thought. Though Stevie´s now hanging out in tunnels with freaks - gross. If she can get them to listen, Zoey will need all her friends as events take a frightening turn at the House of Night school for vampyres. Shocking true intentions are about to come to light, loyalties will be tested and an ancient evil is about to rise again. Some days being special just doesn´t seem all that ...

Katkendid: "Because you are the superhero fledgling. I’m just your more attractive sidekick. Oh, and the herd ofnerd are your dorky minions."
"As with all my children, you must find your own path, and through that discovery, you will decide what each earth child must ultimately decide-whether she chooses chaos or love."
"We all have bad things inside us, and we all choose either to give in to those bad things or to fight them."
"Change can be weird or even queer. But change has to happen for things to grow--for us to grow. And change isn't so bad when you're not in it alone."

Minu arvamus: Hea raamat, mida ei saa kuidagi käest panna, kui see pooleli lugemisel on.

*X*17*X*

2011 [Loetud lehekülgi: 22 544] 9781905654574

Pealkiri: A House of Night - Hunted

Lehekülgede arv: 439 lk

Sisu: ´The door closed with a sickening thud of finality, shutting my friends out and leaving me alone with my enemy, a fallen angel, and the monstrous bird creature his ancient lust had created. Then I did something I´d only done twice before in my life. I fainted.´ It´s all happening, though Zoey Redbird wishes it wasn´t. She has her friends back, which is great. But a dark angel has taken over the House of Night, supported by High Priestess Neferet. Not so great. This leaves Zoey hiding out with the (supposedly friendly) red fledglings in Tulsa´s prohibition-era tunnels. The not greatness continues. Zoey has some boy-thoughts to distract her, with a chance to make-up with super-hot-ex Eric. But thoughts of the archer that died, semi-permanently, in her arms also keep distracting her. Then he shows up as Neferet´s newest minion. Well, hell. Zoey and friends need a plan to put things right, soon, if she´s to keep both head and heart intact.

Katkendid: "I stifled a sigh and ignored the Imprinted Drunk Vision Girl."
"I'm a monster, not a moron."
"The world going insane and evil letting slip the birds of war is no excuse for sloppy vocabulary."
"Life isn't a book. There's no guarantee of a happy ending."
"Warrior, when you pledge yourself to the service of a High Priestess, the goal is not to frighten her to death but to protect your lady from death."
Her, cheer up. Zoey's grandma didn't say the Raven Mockers actually ate people. She said they just picked them up with their humongous beaks and threw them against a wall or whatever over and over again until every bone in their body was broken." - Aphrodite LaFonte
"It's a little hard not to worry when my best friend keeps on dying."

Minu arvamus: Oma esialgne arvamus pole muutunud raamatust. Väga hea raamat on, sünduste käik läheb sujuvalt ning põnevust on ka parajalt et hoida lugejal närvi püsti.
Tagasi üles Go down
nasicc
Pehme admin
nasicc

Female Postituste arv : 5899

PostitaminePealkiri: Re: 2011 [Loetud lehekülgi: 22 544]   2011 [Loetud lehekülgi: 22 544] Icon_minitime15/3/2011, 16:44

Hmhh.
Ma ei suuda nii! Very Happy
Lugesin just su VA katkendeid ja asju. Ja ma olen juba mitu nädalat endaga täiega võidelnud, et mitte lugeda uuesti... et muidu ma tahan varsti nkn jälle lugeda ja siis kardan, et loen liiga ära. Kuigi kui see on sama hea kui Bitten, mille ma olen täiesti kapsaks lugenud, oleks kõik ok...
Iga päev vaatan neid raamatuid oma riiulis. Ja hammustan huulde ja piinlen. Very Happy
Ugh. Very Happy
Liiga head. Very Happy
(Mis vist tähendab, et pärast WtW'd ma ikkagi võtan selle kätte... Very Happy)
Tagasi üles Go down
Everleigh
Magus maius
Everleigh

PostitaminePealkiri: Re: 2011 [Loetud lehekülgi: 22 544]   2011 [Loetud lehekülgi: 22 544] Icon_minitime16/3/2011, 02:07

VA on üks mu lemmik sarju, HoN on teisel kohal ^^
Aga jah, selleks korraks sai need läbi loetud, pakun et mingi kuu-kahe pärast hakkan ka neid riiulis vaatama ja kaaluma kas uuesti lugeda või mitte xD
Masendav lausa Very Happy
Tagasi üles Go down
nasicc
Pehme admin
nasicc

PostitaminePealkiri: Re: 2011 [Loetud lehekülgi: 22 544]   2011 [Loetud lehekülgi: 22 544] Icon_minitime16/3/2011, 07:23

On küll. Very Happy
*vaatab neid raamatuid jälle ja närib huult* Ughhhh... Very Happy
Okei, loen selle teise raamatu läbi ja vaatan uuesti alles siis, okei? Very Happy
*piilub* Very Happy
Tagasi üles Go down
Everleigh
Magus maius
Everleigh

PostitaminePealkiri: Re: 2011 [Loetud lehekülgi: 22 544]   2011 [Loetud lehekülgi: 22 544] Icon_minitime16/3/2011, 18:01

Haha Very Happy
Ma loen praegu HoN kuuendat osa. Mul on see viimane raamat ka olemas, mis välja tuli aga no, ei saa lugeda enne kui ma tuletan endale korralikult meelde mis teistes raamatutes oli XD
Mis raamat see WtW on? Very Happy
Tagasi üles Go down
nasicc
Pehme admin
nasicc

PostitaminePealkiri: Re: 2011 [Loetud lehekülgi: 22 544]   2011 [Loetud lehekülgi: 22 544] Icon_minitime16/3/2011, 18:55

Waking the Witch. Very Happy
Autor on Kelley Armstrong. Very Happy Tema Otherworld'i seeria 11nes raamat. Very Happy Loen üle seda. Very Happy
Ja otsustasin, et järgmisena võtan kätte ikkagi VA. (A)Very Happy
Tagasi üles Go down
Everleigh
Magus maius
Everleigh

PostitaminePealkiri: Re: 2011 [Loetud lehekülgi: 22 544]   2011 [Loetud lehekülgi: 22 544] Icon_minitime16/3/2011, 19:25

Ei saa VA's kuidagi mööda eh? Very Happy Very Happy
WtW on hea raamat siis?
Peaks äkki seda raamatut ka lähemalt uurima Very Happy
Tahaks mingit head raamatut, kui HoN läbi loetud on XD
Tagasi üles Go down
nasicc
Pehme admin
nasicc

PostitaminePealkiri: Re: 2011 [Loetud lehekülgi: 22 544]   2011 [Loetud lehekülgi: 22 544] Icon_minitime16/3/2011, 19:32

No ei saa. Very Happy
Ta mul peaaegu silmade kõrgusel ka. Very Happy (Täpselt silme ees Potter, awllw kohal on Canavanid ja Snyderid ja VA. Very Happy (Ja Georgina Kincaidi raamat ka.) Very Happy
WtW on hea. Very Happy
Aga alusta algusest, kui head raamatusarja tahad. Very Happy Siis sa saad ikka kogu loo - kui seeria istub. Very Happy Sest kuigi enamjaolt on tegu standalone raamatutega, esineb natukene spoilereid. Ja WtW peategelasega me tutvusime teises raamatus, kus ta oli vaid 12. Sul oleks kindlasti huvitav teda kasvamas näha. Very Happy (11ndas raamatus ta 21.)
Tagasi üles Go down
Everleigh
Magus maius
Everleigh

PostitaminePealkiri: Re: 2011 [Loetud lehekülgi: 22 544]   2011 [Loetud lehekülgi: 22 544] Icon_minitime16/3/2011, 19:37

Irv, ma mõistan, mida tunned. Mul on ka nii, raamatu just silme all kõik välja pandud siis on eriti raske nendest mitte välja teha Very Happy

Ma t¹ekkasin raamatut..see räägib libahuntidest, vähemalt see esimene osa?
Ma kaalun esimest raamatut lugeda, eks paistab kas istub või mitte Very Happy
Tagasi üles Go down
nasicc
Pehme admin
nasicc

PostitaminePealkiri: Re: 2011 [Loetud lehekülgi: 22 544]   2011 [Loetud lehekülgi: 22 544] Icon_minitime16/3/2011, 19:51

Mhm. Very Happy
See oli mõeldud nagu üksiku raamatuna. Very Happy Aga menu oli suur, taheti järgesid. Autor leidis, et tüdineks nendest ühtedest ja samadest tüüpidest ära ja tõi teises raamatus sisse nõiad, võlurid, ¹amaanid, pooldeemonid, surnumanajad jne jne jne. Very Happy
Bitten on mu kõigi aegade kõige lemmikum raamat. Very Happy Kõige kapsam, kõige rohkem loetud (Potterid ehk välja arvata Very Happy) ja kõige markeeritum. Very Happy
Tagasi üles Go down
Everleigh
Magus maius
Everleigh

PostitaminePealkiri: Re: 2011 [Loetud lehekülgi: 22 544]   2011 [Loetud lehekülgi: 22 544] Icon_minitime16/3/2011, 20:16

Hm. Kõlab huvitavalt, vägagi huvitavalt Very Happy
Jup, otsustatud, ma võtan selle raamatu järgmiseks ette Very Happy Very Happy
Tagasi üles Go down
nasicc
Pehme admin
nasicc

PostitaminePealkiri: Re: 2011 [Loetud lehekülgi: 22 544]   2011 [Loetud lehekülgi: 22 544] Icon_minitime16/3/2011, 20:38

*(H)* Very Happy
Sain just WtW läbi. Very Happy
*läheb oma kausta täiendama* Very Happy
Oli tore vestelda. Very Happy
Tagasi üles Go down
Everleigh
Magus maius
Everleigh

PostitaminePealkiri: Re: 2011 [Loetud lehekülgi: 22 544]   2011 [Loetud lehekülgi: 22 544] Icon_minitime16/3/2011, 22:08

Hahaha Very Happy
Right back atcha xD
Next book: VA? Very Happy
Tagasi üles Go down
nasicc
Pehme admin
nasicc

PostitaminePealkiri: Re: 2011 [Loetud lehekülgi: 22 544]   2011 [Loetud lehekülgi: 22 544] Icon_minitime16/3/2011, 22:12

VA?!!!!!!!!!!! Very Happy
Tagasi üles Go down
Everleigh
Magus maius
Everleigh

PostitaminePealkiri: Re: 2011 [Loetud lehekülgi: 22 544]   2011 [Loetud lehekülgi: 22 544] Icon_minitime16/3/2011, 22:27

LOL Very Happy Very Happy

Õõh, tahaks uuesti lugema neid hakata..Nasicc, sina oled süüdi selles -.-
Tagasi üles Go down
nasicc
Pehme admin
nasicc

PostitaminePealkiri: Re: 2011 [Loetud lehekülgi: 22 544]   2011 [Loetud lehekülgi: 22 544] Icon_minitime16/3/2011, 22:33

Mwaaaaha. xD
Ma võtsin välja riiulist. Pidulik hetk oli. Very Happy Hoidsin niisama käes. Vaatasin ühelt poolt, vaatasin teiselt poolt... avasin. Very Happy
Ja Dimitri sai just Lissa ja Rose'i kätte. Very Happy
Take that. Very Happy
Tagasi üles Go down
Everleigh
Magus maius
Everleigh

PostitaminePealkiri: Re: 2011 [Loetud lehekülgi: 22 544]   2011 [Loetud lehekülgi: 22 544] Icon_minitime16/3/2011, 22:46

Ah, ole tasa ja loe Very Happy
*vaatab VA raamatu poole* Tahaks...õh, ma alles lugesin seda ja krt... Very Happy
Lootusetu juhtum xD
Tagasi üles Go down
nasicc
Pehme admin
nasicc

PostitaminePealkiri: Re: 2011 [Loetud lehekülgi: 22 544]   2011 [Loetud lehekülgi: 22 544] Icon_minitime16/3/2011, 22:53

*naerab kõva häälega* Very Happy
Ma olen 19nda lehe juures (slow, tean - nii palju muid tegemisi. Very Happy) Aga mul on juba 5 kohta kollaseks tehtud. Very Happy (Esimest korda lugesin eraamatuna, sain läbi need. Siis ostsin endale peberkandjal ja loen ise neid esimest korda praegu. Very Happy)
Ja Dimitri on nii polesõnu. Very Happy Ja, ja, ja.... *läheb naaaaaaaaudib*
Vampiiriakadeeeeeeeemiat. Very Happy

Edit: HAAAAAHAAAA!
"You got cheap foreign labor to protect Lissa?"
Naerupisarad. Tõsiselt noh. Very Happy
Liiiiga hea. xD
Tagasi üles Go down
Everleigh
Magus maius
Everleigh

PostitaminePealkiri: Re: 2011 [Loetud lehekülgi: 22 544]   2011 [Loetud lehekülgi: 22 544] Icon_minitime16/3/2011, 23:24

OLE TASA!!! Very Happy
Ma üritan siin teist raamatut lugeda, ära meelita mind raamatut vahetama ! Very Happy

Aga jah, Rose on super, nagu ka Dimka Very Happy
Tagasi üles Go down
nasicc
Pehme admin
nasicc

PostitaminePealkiri: Re: 2011 [Loetud lehekülgi: 22 544]   2011 [Loetud lehekülgi: 22 544] Icon_minitime17/3/2011, 07:22

Jeah, Comrade on äge. Very Happy
Roza ka. Very Happy
Nende omavaheline läbisaamine ka. Very Happy

Kurat, ma kuulen luulusid igal effing hommikul. Very Happy Teen midagi muud... praegu näiteks kirjutan sulle siin... ja kuulen õrnalt oma äratuskella helinat. -.- Iga hommik. Very Happy (Tglt seda pole, mis ongi probleem. Very Happy)
Tagasi üles Go down
Sponsored content

PostitaminePealkiri: Re: 2011 [Loetud lehekülgi: 22 544]   2011 [Loetud lehekülgi: 22 544] Icon_minitime

Tagasi üles Go down

2011 [Loetud lehekülgi: 22 544]
Tagasi üles 
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 4Mine lehele : 1, 2, 3, 4  Next