2013 [Loetud lehekülgi: 11 950]

Go down 
AutorTeade
Everleigh
Magus maius
Everleigh

Female Postituste arv : 2033

2013 [Loetud lehekülgi: 11 950] Empty
PostitaminePealkiri: 2013 [Loetud lehekülgi: 11 950]   2013 [Loetud lehekülgi: 11 950] Icon_minitime13/2/2013, 09:56

*X*1*X*

2013 [Loetud lehekülgi: 11 950] 9786071104564

Pealkiri: Vampire Academy

Autor: Richelle Mead

Lehekülgede arv: 332 lk

Sisu: St Vladimir´s Academy isn´t just any boarding school - hidden away, it´s a place where vampires are educated in the ways of magic and half-human teens train to protect them. Rose Hathaway is a Dhampir, a bodyguard for her best friend Lissa, a Moroi Vampire Princess. They´ve been on the run, but now they´re being dragged back to St Vladimir´s where the girls must survive a world of forbidden romances, a ruthless social scene and terrifying night time rituals. But most of all, staying alive.

Minu arvamus: Endiselt super. Polnud ammu lugenud seega hea meeldetuletus kuidas seal lood olid Very Happy

Viimati muutis seda Everleigh (31/12/2013, 11:09). Kokku muudetud 2 korda
Tagasi üles Go down
Everleigh
Magus maius
Everleigh

PostitaminePealkiri: Re: 2013 [Loetud lehekülgi: 11 950]   2013 [Loetud lehekülgi: 11 950] Icon_minitime21/4/2013, 13:18

*2*

2013 [Loetud lehekülgi: 11 950] Th_1426860382

Pealkiri: Paying the Virgin's Price

Autor: Christine Merrill

Lehekülgi: 348| 680

Sisu: I PLEDGE IN PAYMENT THE MAIDENHEAD OF MY DAUGHTER...

Chaperon Diana Price knew she was teetering on the edge of ruin. Her father had staked his fortune, and her virginity, at the card table -- and lost! To the most notorious gamester in town...

Nathan Wardale had money, plenty of it, but it was a long time since he'd been considered a gentleman. Still, he never intended to pursue this debt. Until he met Diana Price in the flesh -- and began to wonder just how long his honor would hold out...

Arvamus: Ma ootasin sellest raamatust midagi muud. Vahepeal oli suht segane ja pidi paar korda üle lugema ja tõesti mõtlema kaasa aga polnud väga viga. Teist korda ma seda aga ei loeks.

Viimati muutis seda Everleigh (26/5/2013, 12:41). Kokku muudetud 2 korda
Tagasi üles Go down
Everleigh
Magus maius
Everleigh

PostitaminePealkiri: Re: 2013 [Loetud lehekülgi: 11 950]   2013 [Loetud lehekülgi: 11 950] Icon_minitime21/4/2013, 13:26

*3*

2013 [Loetud lehekülgi: 11 950] 01

Pealkiri: Turning (Blood Ties #1)

Autor: Jennifer Armintrout

Lehekülgi: 384| 1064

Sisu: I'm no coward. I want to make that perfectly clear. But after my life turned into a horror movie, I take fear a lot more seriously now. I finally became Dr. Carrie Ames just eight months ago. Then I was attacked in the hospital morgue by a vampire. Just my luck.

So now I'm a vampire, and it turns out I have a blood tie to the monster who sired me. The tie works like an invisible leash and I'm bound to him no matter what I do. And of course he's one of the most evil vampires on earth. With my sire hell-bent on turning me into a soulless killer and his sworn enemy set to exterminate me, things couldn't get much worse--except I'm attracted to them both.

Drinking blood, living as an immortal demon and being a pawn between two warring vampire factions isn't exactly how I'd imagined my future. But as my father used to say, the only way to conquer fear is to face it. So that's what I'll do. Fangs bared.

Arvamus: Teist kordsel lugemisel oli see endiselt hea. Oli palju kohti, mis oli meelest juba läinud, kuid tulid kenasti meelde lugemise teel. Nate on endiselt selles raamatus mu lemmik. Seda ei muuda ilmselt mitte miski.

Viimati muutis seda Everleigh (16/6/2013, 04:01). Kokku muudetud 2 korda
Tagasi üles Go down
Everleigh
Magus maius
Everleigh

PostitaminePealkiri: Re: 2013 [Loetud lehekülgi: 11 950]   2013 [Loetud lehekülgi: 11 950] Icon_minitime21/4/2013, 13:31

*4*

2013 [Loetud lehekülgi: 11 950] 41M6YgoUMyL

Pealkiri: Possession (Blood Ties #2)

Autor:  Jennifer Armintrout

Lehekülgi: 373 | 1437

Sisu: My father always said fear was a weakness. Well, that's easy to say when you don't have to worry about vampire slayers or holy water. I hate fear, but undead life goes on. In the two months since I was attacked in the hospital morgue and turned into a vampire, I've killed my evil sire, Cyrus, fallen in love with my new sire, Nathan, and have even gotten used to drinking blood. Just when things are finally returning to normal--as normal as they can be when sunlight can kill you--Nathan becomes possessed. And then he slaughters an innocent human. Now it's my job to find Nathan before the Voluntary Vampire Extinction Movement does, because they're just waiting for an excuse to terminate him--"and" anyone foolish enough to help him. But it gets worse. It turns out that Nathan's been possessed by one of the most powerful and wicked vampires alive--the Soul Eater. And who knows what vile plan he's concocted?

With the Soul Eater and my possessed sire on the loose, I have a "lot" to fear. Including being killed. Again.

Arvamus: See oli huvitav osa. Nate oli siin vähe sees, kuigi kogu see raamatu tegevustiku vältel üritati teda päästa. Cyrus on tagasi! Kui eelmises raamatus vihkasin teda, siis selles raamatus hakkas ta mulle meeldima. Ma olin nii rõõmus, kui ta tagasi toodi. See oli kena twist, mida eelmises raamatus ei osanud ettegi näha. Väga meeldis see inimlik pool temas ja Hiireke. Issver, mul oli temast nii kahju Sad
Eniveis, ikka veel väga hea lugemiselamus.

Viimati muutis seda Everleigh (16/6/2013, 04:01). Kokku muudetud 2 korda
Tagasi üles Go down
Everleigh
Magus maius
Everleigh

PostitaminePealkiri: Re: 2013 [Loetud lehekülgi: 11 950]   2013 [Loetud lehekülgi: 11 950] Icon_minitime21/4/2013, 13:42

*5*

2013 [Loetud lehekülgi: 11 950] Ashes-jennifer-armintrout-paperback-cover-art

Pealkiri: Ashes to Ashes (Blood Ties #3)

Lehekülgi: 334 | 1771

Sisu: Being a vampire is a life-or-death situation. When I was first turned, I had only my survival to worry about. Now I'm locked in a battle for the existence of the entire human race—and the cards are definitely stacked against me.

The Voluntary Vampire Extinction Movement headquarters are destroyed, and their pet horror, the Oracle, is on the loose. She'll stop at nothing to turn the world into a vampire's paradise, even if it means helping the Soul Eater become a god and harnessing his power for her own evil ends.

An ancient vampire, a blood-sucking near deity and oh, yeah, my presently human former sire thrown into the mix. I say bring it on. May the best monster win.

Arvamus: Ohjah. Huvitav. *hakkab naerma*
Nad toovad Cyrust kogu aeg tagasi, see on lausa koomiline juba. Meeldis see, et doktorike sai boosti, kui jõi nõia, kes oli vampiiriks muudetud, verd. Ta sai endale magical powers. Ja siis läks ta ahneks ja lõpus õgis doktor ära nõia hinge ka. Fun. Alguses ei saanud aru ma mida see tähendab, kuid kui mõtlema hakata siis jõudis see kenasti kohale. Arstist sai hingede õgija. Bad, bad doctor!

Viimati muutis seda Everleigh (16/6/2013, 04:02). Kokku muudetud 3 korda
Tagasi üles Go down
Everleigh
Magus maius
Everleigh

PostitaminePealkiri: Re: 2013 [Loetud lehekülgi: 11 950]   2013 [Loetud lehekülgi: 11 950] Icon_minitime21/4/2013, 13:48

*6*

2013 [Loetud lehekülgi: 11 950] $T2eC16dHJHEE9ny2sr(GBP8lqgL4qw~~_35

Pealkiri: All Souls' Night (Blood Ties #4)

Lehekülgi: 334 | 2105

Sisu: I have reached my breaking point. And now I will not, cannot be stopped. With the Soul Eater on the verge of god status, it's time for me to take a final stand, even if it means losing everything I love. Even if it means losing my life.I've got plenty of power on my side, and some I didn't know I could count on in the first place. But it's nothing compared to the army of the undead the Soul Eater is building up. And time is running out.

They say that good always triumphs over evil. I hope that's true. Because the odds aren't in our favor, and the fate of the world is in our hands.

Arvamus: Oeh, viimane raamat juba, niu. Siin toimus nii palju tegelikult, et ma jääkski rääkima sellest, mida ma ei kavatse tegema hakata. Tahad teada, siis mine loe. Lõpp oli eriti armas. Sellist asja ei olnud ma oodanud, kuid eks see tegigi selle raamatusarja teistest vampiiri raamatutest erinevaks. Mulle meeldis see igal juhul. Cyrusest oli kahju aga lõpus peab siiski igaüks enda eest seisma sest muidu saad sa lihtsalt surma.

Viimati muutis seda Everleigh (16/6/2013, 04:02). Kokku muudetud 1 kord
Tagasi üles Go down
Everleigh
Magus maius
Everleigh

PostitaminePealkiri: Re: 2013 [Loetud lehekülgi: 11 950]   2013 [Loetud lehekülgi: 11 950] Icon_minitime26/5/2013, 13:01

*7*
2013 [Loetud lehekülgi: 11 950] 9781847386960

Pealkiri: Hush, hush

Autor: Becca Fitzpatrick

Lehekülgi: 342 | 2447

Sisu: Falling for the fallen... a stunning, sexy debut YA novel about a romance between a high school student and a fallen angel.
Nora's never been particularly attracted to the boys at her school. Not until Patch came along. With his easy smile and eyes that seem to see inside her, she is drawn to him against her better judgement. But after a series of terrifying encounters, Nora's not sure who to trust. Patch seems to be everywhere she is and knows more about her than her closest friends.And when she tries to seek some answers, she finds herself near a truth that is way more unsettling than anything Patch makes her feel. For Nora is right in the middle of a centuries-old battle between the immortal and those that have fallen - and sooner or later, she's going to have to pick sides...

Arvamus: Olgugi, et lugesin seda teist korda juba oli see raamat täis põnevust. Endiselt olen ma Patch'i fänn. Olin juba unustanud tema algsed plaanid, mis tegid lugemise veelgi huvitavamaks. Samuti olin ma unustanud kes ja miks Norat rünnati. Hea meeldetuletus uuesti lugemise näol.

Viimati muutis seda Everleigh (26/5/2013, 13:59). Kokku muudetud 1 kord
Tagasi üles Go down
Everleigh
Magus maius
Everleigh

PostitaminePealkiri: Re: 2013 [Loetud lehekülgi: 11 950]   2013 [Loetud lehekülgi: 11 950] Icon_minitime26/5/2013, 13:41

*8*
2013 [Loetud lehekülgi: 11 950] 9781416989448

Pealkiri: Crescendo

Autor: Becca Fitzpatrick

Lehekülgi: 359 | 2806

Sisu: Nora Grey's life is still far from perfect. Surviving an attempt on her life wasn't pleasant, but at least she got a guardian angel out of it. A mysterious, magnetic, gorgeous guardian angel. But despite his role in her life, Patch has been acting anything but angelic. He's more elusive than ever (if that's possible) and what's worse, he seems to be spending time with Nora's archenemy, Marcie Millar.

Nora would have hardly noticed Scott Parnell, an old family friend who has moved back to town, if Patch hadn't been acting so distant. Even with Scott's totally infuriating attitude, Nora finds herself drawn to him - despite her lingering feelings that he is hiding something.

If that weren't enough, Nora is haunted by images of her murdered father, and comes to question whether her Nephilim bloodline has anything to do with his death. Desperate to figure out what happened, she puts herself in increasingly dangerous situations to get the answer. But maybe some things are better left buried, because the truth could destroy everything - and everyone - she trusts

Arvamus: Lõpp oli kõike muud kui igav! Õhh, nean seda, et mul pole kolmandat raamatut. Sedasi raamatut lõpetada peaks olema seadusega keelatud Very Happy

Viimati muutis seda Everleigh (26/5/2013, 14:00). Kokku muudetud 1 kord
Tagasi üles Go down
Everleigh
Magus maius
Everleigh

PostitaminePealkiri: Re: 2013 [Loetud lehekülgi: 11 950]   2013 [Loetud lehekülgi: 11 950] Icon_minitime26/5/2013, 13:56

*9*
2013 [Loetud lehekülgi: 11 950] 9780141337111

Pealkiri: Bloodlines (Bloodlines #1)

Lehekülgi: 432 | 3238

Sisu: Blood doesn't lie...

Sydney is an alchemist, one of a group of humans who dabble in magic and serve to bridge the worlds of human and vampires. They protect vampire secrets - and human lives. When Sydney is torn from her bed in the middle of the night, at first she thinks she's still being punished for her complicated alliance with dhampir Rose Hathaway. But what unfolds is far worse. Jill Dragomir - the sister of Moroi Queen Lissa Dragomir - is in mortal danger, and the Moroi must send her into hiding. To avoid a civil war, Sydney is called upon to act as Jill's guardian and protector, posing as her roommate in the last place anyone would think to look for vampire royalty - a human boarding school in Palm Springs, California. But instead of finding safety at Amberwood Prep, Sydney discovers the drama is only just beginning...

Arvamus: Harjumatu, kuid sellgi poolest hea novell. Veider oli näha/lugeda Rosest kui kõrvaltegelasest. Kindlasti andis harjumist see, et kõik oli Sydney vaatepunktist aga kõigega harjub. Üsna pea olin tõmmatud sellesse pöörasesse maailma. Mind üllatas, et seal oli kaks erinevat ja eraldiseisvat teemat lõpus. Üks tahtis saada lihtsalt tagasi seda seisu, milles ta enne olnud oli ning teine oli lihtsalt ära keeranud...
Tagasi üles Go down
Everleigh
Magus maius
Everleigh

PostitaminePealkiri: Re: 2013 [Loetud lehekülgi: 11 950]   2013 [Loetud lehekülgi: 11 950] Icon_minitime26/5/2013, 14:12

*10*
2013 [Loetud lehekülgi: 11 950] 9781595146021

Pealkiri: The Golden Lily (Bloodlines #2)

Lehekülgi: 418 | 3656

Sisu: Sydney Sage is an Alchemist, one of a group of humans who dabble in magic and serve to bridge the worlds of humans and vampires. They protect vampire secrets—and human lives.

Sydney would love to go to college, but instead, she’s been sent into hiding at a posh boarding school in Palm Springs, California–tasked with protecting Moroi princess Jill Dragomir from assassins who want to throw the Moroi court into civil war. Formerly in disgrace, Sydney is now praised for her loyalty and obedience, and held up as the model of an exemplary Alchemist.

But the closer she grows to Jill, Eddie, and especially Adrian, the more she finds herself questioning her age–old Alchemist beliefs, her idea of family, and the sense of what it means to truly belong. Her world becomes even more complicated when magical experiments show Sydney may hold the key to prevent becoming Strigoi—the fiercest vampires, the ones who don’t die. But it’s her fear of being just that—special, magical, powerful—that scares her more than anything. Equally daunting is her new romance with Brayden, a cute, brainy guy who seems to be her match in every way. Yet, as perfect as he seems, Sydney finds herself being drawn to someone else—someone forbidden to her.

When a shocking secret threatens to tear the vampire world apart, Sydney’s loyalties are suddenly tested more than ever before. She wonders how she's supposed to strike a balance between the principles and dogmas she's been taught, and what her instincts are now telling her.

Should she trust the Alchemists—or her heart?

Arvamus: No lõpuks ometi! Ma olen nii õnnelik ja samaaegselt kurb lõpu pärast. Juba pikemat aega susises asi nende vahel ja mul oli nii õigus! Oeh, ma ei teagi mida öelda. Hea raamat oli kuigi ma venitasin selle lugemisega mitu kuud. Aga kui lõpuks selle käsile võtsin, siis ei saanud ma seda enam käest.
Tagasi üles Go down
Everleigh
Magus maius
Everleigh

PostitaminePealkiri: Re: 2013 [Loetud lehekülgi: 11 950]   2013 [Loetud lehekülgi: 11 950] Icon_minitime26/5/2013, 14:28

*11*
2013 [Loetud lehekülgi: 11 950] 9781595143198

Pealkiri: The Indigo Spell (Bloodlines #3)

Lehekülgi: 401 | 4057

Sisu: In the aftermath of a forbidden moment that rocked Sydney to her core, she finds herself struggling to draw the line between her Alchemist teachings and what her heart is urging her to do. Then she meets alluring, rebellious Marcus Finch--a former Alchemist who escaped against all odds, and is now on the run. Marcus wants to teach Sydney the secrets he claims the Alchemists are hiding from her. But as he pushes her to rebel against the people who raised her, Sydney finds that breaking free is harder than she thought. There is an old and mysterious magic rooted deeply within her. And as she searches for an evil magic user targeting powerful young witches, she realizes that her only hope is to embrace her magical blood--or else she might be next.

Arvamus: Ma tõsiselt armastan seda kuidas need sündmused seal edasi arenevad. Sydney on äge ning mulle kohutavalt meeldib see, et temas on maagiat. Teeb asja huvitavamaks. Tõesti ootan huviga kui vägevaks S muutuda võib. Kahju oli sellest, et Eddie ja Jill päris kõrvale oli jäetud. Oleks tahtnud ka nendest rohkem lugeda aga noh, loodame et järgmises raamatus tulevad ka nemad rohkem sisse.
Tagasi üles Go down
Everleigh
Magus maius
Everleigh

PostitaminePealkiri: Re: 2013 [Loetud lehekülgi: 11 950]   2013 [Loetud lehekülgi: 11 950] Icon_minitime10/6/2013, 11:19

*12*
2013 [Loetud lehekülgi: 11 950] 9780451219947 2013 [Loetud lehekülgi: 11 950] 2nrerfo

Pealkiri: Glass Houses (The Morganville Vampires #1)

Autor: Rachel Caine

Lehekülgi: 239 | 4296

Sisu: From the author of the popular Weather Warden series comes the debut of an exciting new series set in Morganville, Texas, where you would be well advised to avoid being out after dark.

College freshman Claire Danvers has had enough of her nightmarish dorm situation. When Claire heads off-campus, the imposing old house where she finds a room may not be much better. Her new roommates don't show many signs of life, but they'll have Claire's back when the town's deepest secrets come crawling out, hungry for fresh blood.

Arvamus: Päris hea raamat ajaviiteks. Tegevustik oli kiirelt edasiarenev, ei puudunud ka huumor. Lõpus oli üsna üllatav see kes Oliver tegelikult oli. Muidugi ei saa jätta välja ka Mike saladust. Amelie meeldis mulle täiega. Loodan teda järgmistes raamatutes rohkem kohata.
Tagasi üles Go down
Everleigh
Magus maius
Everleigh

PostitaminePealkiri: Re: 2013 [Loetud lehekülgi: 11 950]   2013 [Loetud lehekülgi: 11 950] Icon_minitime10/6/2013, 17:00

*13*

2013 [Loetud lehekülgi: 11 950] 9780451220899 2013 [Loetud lehekülgi: 11 950] The-dead-girls-dance

Pealkiri:  Dead Girls' Dance (The Morganville Vampires #2)

Lehekülgi: 248 | 4544

Sisu: When Claire Danvers and her equally outcast best friend Eve are invited to the annual Dead Girls' Dance at a fraternity, all hell breaks loose when the living party with the dead in a town rampant with bloodthirsty vampires. Original.When Claire Danvers and her equally outcast best friend Eve are invited to the annual Dead Girls' Dance at a fraternity, all hell breaks loose when the living group party with the dead group in a town rampant with bloodthirsty vampires.

Claire has her share of challenges. Like being a genius in a school that favors beauty over brains; homicidal girls in her dorm, and finding out that her college town is overrun with the living dead. On the up side, she has a new boyfriend with a vampire-hunting dad. But when a local fraternity throws the Dead Girls' Dance, hell is really going to break loose.

Arvamus: Ooh, põneeeev. Mul oli Michaelist nii kahju vahepeal aga nüüd on ta badass, mis mulle veelgi rohkem meeldib. See raamat oli päris huvitav. Shane on jobu, et lasi oma isal end mõjutada aga lõpp hea kõik hea. Claire otsus oli ideaalne lõpp sellele loole. Kohe järgmist lugema ^^

Viimati muutis seda Everleigh (16/6/2013, 04:03). Kokku muudetud 1 kord
Tagasi üles Go down
Everleigh
Magus maius
Everleigh

PostitaminePealkiri: Re: 2013 [Loetud lehekülgi: 11 950]   2013 [Loetud lehekülgi: 11 950] Icon_minitime11/6/2013, 13:48

*14*

2013 [Loetud lehekülgi: 11 950] 9780451222381 2013 [Loetud lehekülgi: 11 950] Mikp4g

Pealkiri: Midnight Alley (The Morganville Vampires #3)

Lehekülgi: 245 | 4789

Sisu: Morganville is such a nice place to live... And die. If you don’t mind that sort of thing.

When Claire Danvers learnt that her college town was run by vampires, she did what any intelligent, self-preserving student would do: she applied for a transfer and stocked up on garlic. The transfer is no longer an option, but that garlic may come in handy.

Now Claire has pledged herself to Amelie, the most powerful vampire in town. The protection her contract secures does little to reassure her friends. All of a sudden, people are turning up dead, a stalker resurfaces from Claire’s past, and an ancient bloodsucker extends a chilling invitation for private lessons in his secluded home.

Arvamus: Oh man! Seal linnakeses ei teata vist igavast elust mitte midagi. Kogu aeg on midagi lahti, kogu aeg midagi juhtub. Igal nurgal varitseb oht. Nonstop action.
Mulle üldse ei istunud tegelikult Shane käitumine. Sure, Michael's a vampire now but he's still Michael. Enamiku ajast ma karjusin Shane peale aga ega see midagi ei muutunud.
Mulle tõsiselt meeldis see kuidas Claire saladusi korjama hakkas ning see drug thing.. mul oli nii kahju, et see lõppes nii kiirelt. Oleks fun olnud kui see oleks edasi arenenud. Jason tõi ka omajagu põnevust sisse. Eriti veel siis kui ta CB röövis ja Michael'it sellega välja meelitada üritas Very Happy
Ja holy crap mis lõpp nüüd oli selles raamatus. Family reunion! First Claire's parents and then Amelie's? Woah! That's a big one! Seda poleks arvanud ega oodanud. Claire vanemate välja ilmumine ja teade.. unexpected, kuid samas ei tekitanud väga suurt küsimuste voogu. Küll aga tegi seda järgmine külaline. And the fun continues ^^

Viimati muutis seda Everleigh (16/6/2013, 04:04). Kokku muudetud 2 korda
Tagasi üles Go down
Everleigh
Magus maius
Everleigh

PostitaminePealkiri: Re: 2013 [Loetud lehekülgi: 11 950]   2013 [Loetud lehekülgi: 11 950] Icon_minitime14/6/2013, 06:12

*15*

2013 [Loetud lehekülgi: 11 950] 9780451224637 2013 [Loetud lehekülgi: 11 950] Images

Pealkiri: Feast of Fools (The Morganville Vampires #4)

Lehekülgi: 242 | 5031

Sisu: The wait is over. dig into the feast...

In the town of Morganville, vampires and humans live in relative peace. Student Claire Danvers has never been convinced, though, especially with the arrival of Mr. Bishop, an ancient, old-school vampire who cares nothing about harmony. What he wants from the town's living and its dead is unthinkably sinister. It's only at a formal ball, attended by vampires and their human dates, that Claire realizes the elaborately evil trap he's set for Morganville

Arvamus: Ohsa... lahing on on tulemas! Yeei! Claire oli selles raamatus ägedam, julgem, iseseisvam. Huvitav oli lugeda. Shane on normaalsemaks muutunud, mis on väga hea kuna tema nõme käitumine Michaeli suhtes oli tõsiselt annoying. Myrnin on lahe tüüp. Hea meel oli lugeda et ta seisund oli paremaks muutunud. Samuti meeldis mulle ka see et Claire ja Myrnin jõud ühendasid olgugi, et Myrnin ära jooksis keset tseremooniat... Jasoni tegu tuli üllatusena millegi pärast. Poleks arvanud, et rünnak pööratakse otse Amelie poole aga samas... sealt võis kõike oodata. Bishop võiks end põlema panna... ^^
Tagasi üles Go down
Everleigh
Magus maius
Everleigh

PostitaminePealkiri: Re: 2013 [Loetud lehekülgi: 11 950]   2013 [Loetud lehekülgi: 11 950] Icon_minitime15/6/2013, 20:31

*16*

2013 [Loetud lehekülgi: 11 950] 9780451225726  2013 [Loetud lehekülgi: 11 950] 6394410

Pealkiri: Lord of Misrule (The Morganville Vampires #5)

Lehekülgi: 244 | 5275

Sisu: In the college town of Morganville, vampires and humans coexist in (relatively) bloodless harmony. Then comes Bishop, the master vampire who threatens to abolish all order, revive the forces of the evil dead, and let chaos rule. But Bishop isn't the only threat.

Violent black cyclone clouds hover, promising a storm of devastating proportions as student Claire Danvers and her friends prepare to defend Morganville against elements both natural and unnatural.

Arvamus: Põnev! See ei ole nii hea kui VA aga see kindlasti top 5's. Nonstop action ja lõppu ei paista tulevat.

Viimati muutis seda Everleigh (16/6/2013, 04:00). Kokku muudetud 2 korda
Tagasi üles Go down
Everleigh
Magus maius
Everleigh

PostitaminePealkiri: Re: 2013 [Loetud lehekülgi: 11 950]   2013 [Loetud lehekülgi: 11 950] Icon_minitime16/6/2013, 03:58

*17*

2013 [Loetud lehekülgi: 11 950] Carpe+Corpus 2013 [Loetud lehekülgi: 11 950] RCain6-ccorpusUKcover

Pealkiri: Carpe Corpus (The Morganville Vampires #6)

Lehekülgi: 241 | 5516

Sisu: Read Rachel Caine's posts on the Penguin Blog

In the small college town of Morganville, vampires and humans lived in (relative) peace-until all the rules got rewritten when the evil vampire Bishop arrived, looking for the lost book of vampire secrets. He's kept a death grip on the town ever since. Now an underground resistance is brewing, and in order to contain it, Bishop must go to even greater lengths. He vows to obliterate the town and all its inhabitants-the living and the undead. Claire Danvers and her friends are the only ones who stand in his way. But even if they defeat Bishop, will the vampires ever be content to go back to the old rules, after having such a taste of power?

Arvamus: Eiiiiiiii, Sam!! Õõh, that sucked big time. Selle raamatu lõpp tundus rohke lõplik kui teised. Kui ma ei teaks, et seal on veel osi siis oleks arvanud, et see on viimane raamat ilmselt. Aga ega mul midagi selle vastu pole et on veel osi. Suure huviga tahan teada mis edasi saab. Suur sõda ära peetud, muudatused käiku lastud. Lahe raamat, mulle väga meeldis seda lugeda.
Tagasi üles Go down
Everleigh
Magus maius
Everleigh

PostitaminePealkiri: Re: 2013 [Loetud lehekülgi: 11 950]   2013 [Loetud lehekülgi: 11 950] Icon_minitime27/6/2013, 00:34

*18*

2013 [Loetud lehekülgi: 11 950] 9780451228864 2013 [Loetud lehekülgi: 11 950] 9781780620701

Pealkiri: Firespell (The Dark Elite #1)

Autor:  Chloe Neill

Lehekülgi: 304| 5820

Sisu: New Girl. New School. Old Evil.

From the author of the Chicagoland Vampires novels.

A new series about a boarding school filled with something worse than homework.

Lily's parents have sent her to a fancy boarding school in Chicago filled with the ultra-rich. If that wasn't bad enough, she's hearing and seeing bizarre things on St. Sophie's creepy campus. Her roommate, Scout, keeps her sane, but keeps disappearing at night. When one day Lily finds Scout running from real-life monsters, she learns the hard way that Scout is involved in a splinter group of rebel teens.

They protect Chicago from demons, vamps, and dark magic users. It's too bad Lily doesn't have powers of her own to help. At least, none that she's discovered yet...

Arvamus: Väga omapärane lugemiselamus. Mulle meeldis. Veider oli kindlasti see, et peategelane oli suurema osa raamatust täiesti tavaline ning kõik muu oli üleloomulik. Muidugi see muutus lõpupoole minnes aga siiski. Lily vanemad tekitasid päris palju kahtlusi ja küsimusi. Olen üsna kindel et nendest tuleb veel järgnevates raamatutes juttu. Scout on aga äge! I just love her. Mulle meeldis kuidas Lily S'ga sõbrunesid ja see kuidas L selle üleloomulikuga tuttavaks sai. Jason ja Micheal on samuti lahutamatud isikud selles lood. Alguses ma arvasin et L ja M aga no ei. J pistis end nende vahele xD
Ühesõnaga väga meeldis ja kindlasti tahan edasi lugeda.
Tagasi üles Go down
Everleigh
Magus maius
Everleigh

PostitaminePealkiri: Re: 2013 [Loetud lehekülgi: 11 950]   2013 [Loetud lehekülgi: 11 950] Icon_minitime31/12/2013, 10:56

Kuna aasta 3013 on lõppemas siis ma teen siia viimase sissekande.
Ma ei hakka oma arvamusi kirjutama, kuna nii mõnigi on juba mitu kuud tagasi loetud ja ma lihtsalt ei viitsi hakata mõtlema millises raamatus mis juhtus.

Niisiis.
19-21. A Night Huntress novel 1-3 raamat, Jeaniene Frost (lk kokku: 1058)
22-24. Unearthly triloogia, Cynthia Hand (lk kokku: 1276)
25. Finale (Hush, hush 4 raamat), Becca Fitzpatrick (lk kokku: 454)
26-27. Throne of Glass seeria 2 esimest raamatut, Sarah J. Maas (lk kokku: 837)
28-29. An Angelfire novel 2 esimest raamatut, Courtney Allison Moulton (lk kokku: 969)
30.  Fallen, Lauren Kate (lk kokku: 448)
31.  Private Berlin, James Patterson (lk kokku: 485)
32-33. Order of Darkness triloogia 2 esimest raamatut, Philippa Gregory (lk kokku: 603)

19-33 leheküljed kokku: 6130
Tagasi üles Go down
Everleigh
Magus maius
Everleigh

PostitaminePealkiri: Re: 2013 [Loetud lehekülgi: 11 950]   2013 [Loetud lehekülgi: 11 950] Icon_minitime31/12/2013, 11:06

2013 aasta kokkuvõte!

Loetud raamatuid: 33
Loetud lehekülgi: 11 950

Parimad raamatud/sarjad:
I koht - Unearthly trilogy
II koht - The Morganville Vampires
III koht - Blood ties
IV koht - An Angelfire novels

Kõige paremini ja erksamini on jäänud meelde Unearthly triloogia. Sellest sai kindlasti sellel aastal mu lemmikuimaks lugemiselamuseks. Selle tegevus on täpselt paraja kiirusega ning tegelaste vahelised suhted olid ebatavaliselt järjestatud. Näiteks raamatus oli kaks peategelast- poiss ja tüdruk- ning üsna tüüpiliselt on nemad just kokku määratud jne. Aga sellest hoolimata valib üks peategelastest oma kaaslaseks (ja jääb oma otsusele kindlaks kuni raamatu lõpuni) kõrvaltegelase hoopis. Vot see oli minu jaoks midagi uut aga samas mulle täiega meeldis see. Ühesõnaga kiidan ma seda triloogiat taevani ja julgen kindlalt ka teistele seda soovitada, kellele meeldivad raamatud kus on inglid jne. :)
Tagasi üles Go down
Sponsored content

PostitaminePealkiri: Re: 2013 [Loetud lehekülgi: 11 950]   2013 [Loetud lehekülgi: 11 950] Icon_minitime

Tagasi üles Go down

2013 [Loetud lehekülgi: 11 950]
Tagasi üles 
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1